کارت بازی راکی ربیت ۵ مرداد ۱۴۰۳

کارت بازی راکی ربیت
کارت بازی راکی ربیت

کارت بازی راکی ربیت ۵ مرداد ۱۴۰۳

عکس کارت های بازی را در بالا قرار داده ایم .

بازی راکی ربیت یکی از ترند ترین بازی های روز تلگرامی است که به ازای هر تپ کردن به شما سکه میدهد. این بازی جدید که به جایگزین بازی همستر کمبکت هم معروف است . در افزایش پروفیت و سکه روزانه شباهت های زیادی به بازی همستر دارد .

در این بازی علاوه بر جایزه های روزانه ای که می توانید به راحتی و با ورود هر ۲۴ ساعت دریافت بکنید . با استفاده از کارت هاییی که هر روز توسط این بازی ارایه می شود میتوانید ۲ میلیون شکه رایگان نیز دریافت بکنید . برای دریافت جایزه و سکه هم کافی است به بخش ماین یا معدن در بازی مراجعه کنید و کارت های هر روز را همان روز وارد بکنید و به روی گزینه دریافت جایزه دریافت بکنید تا علاوه بر سکه های روزانه از ۲ میلیون سکه رایگان بازی در هر روز استفاده بکنید .

ما در این مقاله کارت بازی راکی ربیت ۵ مرداد ۱۴۰۳ را برای شما گذاشتیم برای گرفتن کارت های هر روز این بازی می توانید به صورت روزانه به سایت اپلای نو مراجعه بکنید و کارت بازی را دریافت بکنید.

اگر قصد دارید پول بیشتری در این بازی کسب بکنید پیشنهاد ما این است که علاوه بر کارت های روزانه با حل معمای روزانه راکی رابیت هم حداقل ۲.۵ سکه روزانه را دریافت بکنید.

 

 

پیمایش به بالا